طلوع گل
 

 

برای دیدن تو انتظار شیرین است

بهانه های دل بیقرار شیرین است

درخت هنجره ام وقف باغ توفان باد

شکوفه دادن سر، روی دار شیرین است

لطیف و سبز و غزل گونه می رسی از راه

بهار عمر منی،بهار شیرین است

* * * * *

میان آتش عشقت چه سبز می رویم!

جوانه بستن دل در شرار شیرین است

به گرد چشم تو گردم،همواره تا جان هست

فنا شدن به سر این مدار شیرین است

اگر چه بی تو سرودن برای من تلخ است

ولی طلوع گل از پای خار شیرین است

برای گفتن دردم، دلی امین می خواهم

که گفتگوی غم بی شمار شیرین است



این نظر توسط Nima در تاریخ 1391/8/27/6 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

Salam Zahra Joon Omadam Behet Sar Zadam Webet Ghashange Golam

این نظر توسط کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!! در تاریخ 1391/7/27/4 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

اشک من جاری شد...
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو ...
عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریستاشک من جاری شد...
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو ...

این نظر توسط taha در تاریخ 1391/7/22/6 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام متشکرم که به من سرزدی آبجی عزیزم



شما رو لینکت کردم



بازم بهم سربزن....
پاسخ:منم لینکت کردم

این نظر توسط taha در تاریخ 1391/7/22/6 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام متشکرم که به من سرزدی آبجی عزیزم

شما رو لینکت کردم

بازم بهم سربزن....


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: