اولین کسی که دوست داری.................

 

اولین کسی را که دوست داری دلت را میشکند و میرود دومین کسی را که دوست داری و می آیی از تجربه قبلی خود استفاده کنی بدتر دلت میشکنه میزاره میره بعدش دیگه هیچ وقت هیچ چیز برات مهم نیست و میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی دیگه دوست دارم برات رنگی نداره و اگر یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلش را میشکنی که انتقام خودت را گرفته باشی و اینجوری میشه که دل همه آدمها میشکنه...



این نظر توسط mahdiba/باران عشق در تاریخ 1391/9/20/1 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
سلام دوست عزیز زهرا خانم...
من مهدیبا هستم. و شما را به باران عشق دعوت می کنم...
منتظر حضورت هستم...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/9/17/5 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی

که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد . . .

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/9/2/4 و 7:57 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

روزگاری با غم دوری تو من ساختم
قصه ها و غصه ها با یاد تو پرداختم
با امید دیدنت یک لحظه و یک ثانیه
بارها در کنج غم شعر و غزلها ساختم
شور عشقت خانه ی دل را به بازی میگرفت
من چه تلخ این بازی بی انتها را باختم
گرچه سازت همنوا با ساز من هرگز نشد
باز اما من برایت این نوا بنواختم
بی تو سرگردان و حیران گم بدم در خویشتن
با تو اما من خودم را بیشتر بشناختم
عقل در آغوش عشقم خفته و مدهوش بود
من به رأی عشق سوی قلب سنگت تاختم
پیش چشمم این جهان تمثیلی از روی تو شد
گوییا جز تو همه دنیا به دور انداختم

این نظر توسط محمدجواد در تاریخ 1391/8/27/6 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام زهرا خانم
ممنون که بهم سر زدي عزيزم..
تو هم وبت قشنگه من که خوشم اومد...
بازم بهم سر بزن خوشحال ميشم گلم..

این نظر توسط سوگل در تاریخ 1391/8/5/5 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام زهراجون ممنون كه اومدي تووبمونظردادي وممنون ازوب خوبت

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/8/4/4 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وبلاگ خوبی دارید شماهم باافتخار لینک شدید


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: